۷ اسفند ۱۳۹۱، ۱۳:۲۱

عضو جدا شده منافقین خبر داد؛

دیدار مریم رجوی و طارق الهاشمی/جزئیات توافقات محرمانه در آنکارا

دیدار مریم رجوی و طارق الهاشمی/جزئیات توافقات محرمانه در آنکارا

یکی از اعضای جدا شده از گروهک تروریستی منافقین اعلام کرد که مریم رجوی به نمایندگی از این گروهک با معاون رئیس جمهور سابق عراق در آنکارا دیدار کرده است و به توافقات محرمانه ای با یکدیگر دست یافته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری براثا، "احمد حسن کامل" یکی از اعضای جدا شده از گروهک تروریستی منافقین از توافقات محرمانه مریم رجوی از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین با طارق الهاشمی معاون رئیس جمهور سابق عراق در آنکارا خبر داد.

وی افزود: مریم رجوی و طارق الهاشمی هفته گذشته در آنکارا با یکدیگر دیدار کردند. به موجب این توافقات، طارق الهاشمی متعهد شد در صورتی که منافقین به نابودی دولت کنونی عراق کمک کنند وی اجازه خواهد این گروهک در خاک عراق باقی بماند. کامل در ادامه گفت: الهاشمی در این دیدار اعلام کرد که بقای دولت نوری المالکی به منزله پایان حضور منافقین در عراق است.

طارق الهاشمی به اتهام دست داشتن در حوادث تروریستی عراق تحت پیگرد قانونی قرار دارد. وی پس از صدور حکم بازداشت خود به ترکیه فرار کرده است و به طور غیابی از سوی دستگاه قضایی عراق به اعدام محکوم شده است.

گفته می شود مریم رجوی اخیرا با ارسال نامه ای به آمریکا از مقامات این کشور خواسته است که از اعتراضات در برخی مناطق سنی نشین عراق که با حمایت برخی کشورهای عربی و اسلامی منطقه انجام می شود حمایت کنند.

شایان ذکر است هیئتی از نمایندگان آمریکا 17 فوریه یعنی 4 ماه پس از خروج گروهک تروریستی منافقین از فهرست سازمان های تروریستی در پاریس با مریم رجوی دیدار کردند.

کد خبر 2005940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha